Stines sidste “Lille Frø”

Screenshot

Den 9. + 10. maj spillede Stine sin sidste “Lille Frø” på Teatret Zeppelin. Det er blevet til rigtig meget KUNST igennem årene… “og kunst er meget fint” 🐸😉. Fra næste sæson akkompagneres Ditte på scenen af Ida Nørfelt Lund. Vi synes Jakob Martin Strids historie om den lille frø, der viser sig at være kunstner og ikke bare en ballademager, bliver ved med at være aktuel.

Fantast_logo_bund-black